недеља, 12. мај 2013.

Sir Oswald Mosley – Синдикализам – радничко самоуправљање





1. Синдикализам, или цеховски социјализам, залаже се за социјалну правду и препознаје право појединца да ради и зарађује за своју породицу и себе, тако да увек осигурава да се то право не сукобљава са општим добром других људи, односно заједнице. Синдикализам се стога не ће мешати у рад појединаца који поседују трговине, који воде породична имања или мање обрте; а посебно неће захватати оне појединце који лансирају нове технологије или индустријске гране. Групе техничара и стручњака могу радити на тим новим пројектима у индустрији, али почетни изум, или касније, способност вођења истих, готово је увек у правилу рад појединца или вође. Ако је уништен појединац, уништен је заједно с њим и напредак. Стога ће синдикализам остављати слободан пут и слободу креативности за појединачне иницијативе. Све што се од таквих појединаца тражи јесте обазирање на социјалне законе, тј. да осигуравају својим радницима адекватне плате, и дакако одговарајуће радне услове. Такви појединци ће бити заштићени, и заправо ће бити подстицани на побољшање својих пословања у целини.

2. Индустријске гране и предузећа које су превише израсле да би њима управљао појединац ће бити синдикализована. Оне ће пасти под пуну контролу запослених који у њима раде. Радници ће формирати Збор, који ће заузети место од дојучерашњих тзв. деоничара; састајаће се у регуларним периодима како би изабрали индустријског председника, директоре, и остале руководитеље као и надређене из својих редова. Сваки радник имаће једнако право гласа након одређеног пробног времена. На крају сваке године, директори ће подиелити зарађену добит међу члановима Збора. Исто тако, уколико већина Збора, у било којем периоду током године тако одлучи, могу бити такође испитани положаји директора. Председајући и директори ће од Збора преузети сву егзекутивну власт и моћ, како би управљали индустријом кроз одређени и договорени период, на крају којег ће полагати рачуне Збору, који ће их или распустити или им потврдити нови мандат.

3. Иако ће привредна контрола бити предана радницима на самоуправљање у најкраћем могућем времену, то се не може постићи преко ноћи. Стога ће неке мере делимичне контроле сместа бити предате радницима, док пуна контрола не буде проведива. Овај привремени период ће такође служити за упознавање радничких представника са вођењем предузећа на максималном нивоу.
У овом привременом периоду, половина Управног одбора ће бити бирана од стране радника из њихових властитих редова. Сви квалификовани радници ће гласати са једнаким правом гласа, и моћи ће посећивати деоничарске састанке. Од целе поделе добити, пет посто ће бити подељено деоничарима, а већински остатак међу радницима. Сличан састав делимичне контроле биће усвојен у будућности, када год се оформе нове индустријске гране од стране појединачне иницијативе, и када исте порасту до те границе када им један човек не буде могао сам управљати. Тада су исте уствари спремне за синдикализацију.

4. Синдикализам се залаже са радничко самоуправљање државне привреде и свих предузећа. Израз “радник” подразумева и директоре, техничаре и оперативце, тај израз означава функције, а не социјални статус. Управо из тих редова радника ће бити бирани председавајући директор, други управитељи, и остали руководитељи, од стране Збора, дакле сасвим супротно од декадентног капитализма, када су исти били бирани од стране већинских деоничара.

5. Радничко самоуправљање, тј. контрола над својим предузећима (и уопште привредном граном), значи у ствари потпуну владавину демократије унутар индустријске структуре. Влада ће се мешати у ово поље једино онда ако се људи као целина буду израбљивали, у смислу великог подизања одређених цена, како би одређена група постигла претерану добит. Изабрана од већине људи, влада ће пратити и штитити интересе већине. Све време већина, или боље рећи интереси већине, морају предњачити над мањином/појединцима. Тенденција према неоправдано високим ценама би у већини случајева била проверавана, и то великим мерама заштите надметања унутар синдикалне индустријске гране, тако што би иста сузбила сваки покушај шпекуланата да лажирају берзу против интереса радника, као и разним случајевима преваре људи наспрам банака и других финансијских тела, тако их формирајући у истинске службенике индустријске гране, и тако стварајући више расположивог капитала за инвестиције у исте, кроз владине вредноснице, националне штедње итд.

6. Синдикалне школе.
Свака индустријска грана ће имати довољан број техничких установа за образовање нових чланова из образовних школа. Те синдикалне школе ће такође бити доступне за образовање радника који би били вољни попунити места директора и других позиција у предузетном водству. Право похађања истих биће омогућено свима који раде у тим одређеним предузећима и индустријским гранама за које се и квалификују. Тако ће се уједно избећи даљње или ново формирање наследних друштвених класа. За сваког појединца ће бити прилике, али привилегије за никога. Само ће дипломирани радници из синдикалне школе бити у могућности бити бирани за место у Управном одбору предузећа.

7. Плате и профит.
Сваки радник ће настављати да прима основну стопу плате за рад, која ће се повећавати како се буде повећавала свеопшта национална производња. Као последица тога, радници ће бити прозвани делити добит од индустријске гране; раднички део ће зависити од њиховог стажа и позиције. Синдикализам ће осигуравати наградне бонусе за стаж и позицију како би охрабрио мушкарце и жене да наставе устрајати у изградњи својих предузећа и индустријске гране, иако синдикализам нема намеру ни на који начин кажњавати или закидати права оних радника који услед своје старости пред пензију не буду у стању пратити производњу или делатности својих млађих колега, јер синдикализам то подразумева као један природан процес. С друге стране, постојаће подстицање да радници теже ка повишици, и тако ће се стварати својеврсни филтер – само најбољи људи ће сести на чело и врхове предузећа те индустријске гране. Радници који се буду нашли у позицији преласка из једног предузећа у друго предузеће, имаће право заједно са собом пренети и своје наградне бонусе, али позицијски бонуси ће варирати, и зависити ће о повишице или деградације код сваког појединца.

8. Осигурање у индустријским гранама.
Синдикалистима је непожељан сваки облик неправде око исплате ђутура радницима, независно од њихових општих прихода, у случају болести или старосне пензије. Стога треба свим радницима омогућити праведну и поштену одштету у таквим случајевима, како би исти били и тада у могућности задржати једнак стандард живота. Исплата у случају болести и компензација у случају повреде на раду би износила најмање 75% од радничке плате, и била би исплаћена одмах због тренутне неспособности обављања посла. Мировине у индустријског грани би требале бити повезане и са предпензијским стажем, службом и платом. Ове пензије ће аутоматски расти складно са порастом општег стандарда живота.
Доприноси којима би се покрила исплата ових пензија и благодати била би исплаћивана од стране Државног пензијског фонда, којег би финансирали делом радници, а делом послодавац или индустријски синдикат. Доприноси би били базирани на клизној скали, те би износ био узиман од радничке плате и броја уздржаваних. Скала доприноса би почињала са минимумом, којег не би доприносио радник, те би се поступно дизала са средњом платом, и била би све стрмије са вишом платом. Доприноси од послодавца или синдиката би деловали обратно од оних радничких. У овој шеми би права од доприноса у функционисању рада мировинског фонда и Државног завода за мировинско осигурање била прикладно очувана.

9. Вишак радне снаге.
Сваки радник који буде вишак ће остваривати једну пуну месечну плату за сваку годину свог стажа, уколико не буде отпуштен својом властитом грешком, са минимално једном недељном платом, за тромесечје или мање стажа.

10. Компензација деоничарима.
Синдикалисти су одлучни у намери да ликвидирају наслеђени терет дугова у индустријској грани. Из тог разлога нипошто неће понављати погрешке Лабуристичке странке, чија је политика водила ка осуђивању будућих нараштаја људи на доживотни знојни труд и ринтање са циљем наставка омогућавања деоничарима и њиховим наследницима трајно уживање и бесрамну лењост, на крви и зноју радничке класе. Када читава индустрија буде синдикализована, деоничари ће изгубити и привилегију постављање Управног одбора, и своје деонице у индустријској привреди, за годишњи пензијски износ не већи од 5% од њихових удела деоница, и то само за време њиховог животног века, дакле без могућности неповредивог наследства. Наиме, након смрти умировљеника његов наследник ће примати доживотну исплату не већу од половине првобитне пензије. Деонице корпоративних тела ће такође бити ограничене, и то на период од 25 година. Ове мировине и исплате ће осим тога бити исплаћиване једино онда када предузеће буде остваривало адекватну добит.

11. Будућа улагања.

(а) Приватна штедња – Јавности неће бити омогућено улагање у индустријску привреду у тренутку када исто буде синдикализовано, али ће се јавност подстицати на улагање у државне вредноснице, државну штедњу, локалне вредноснице и сл.

(б) Штедње у индустријској грани – Индустријска грана ће бити подстицана да позајмљује фиксне каматне стопе Државном индустријском и улагачком фонду, како би исти био у могућности потпомагати индустријски развитак. Како би се основао фонд, потребна је индустријска пристојба не већа од 5% расподељене добити, коју је могуће остварити у склопу саме индустријске делатности.
У наведеном програму индустријска грана има две могућности за зајам неопходног капитала за инвестиције под ниским каматним стопама, или од стране Државе кроз индустријску банку, или из свог властитог фонда. Нити у једној од ових могућности не ће бити никакве прилике за нову деоничарску елиту, да се иста уздигне, осили или преузме контролу над индустријском граном.

12. Веће за обнову и развитак.
Држава ће оформити Веће синдикалних вођа, и синдикат дужносника, техничара и знанственика, који ће имати задатак планирања проширења индустрије, и када је то нужно, затварање застарелих индустријских грана и предузећа, пре неголи њена застарелост и немогућност конкуририсања савременим предузећима, узрокује незапосленост. Проучавајући и предвиђајући промене у потрошачкој потражњи, и прилагођавајући финансијску подлогу за нове индустријске пројекте, општи губитак националних средстава бити ће крајње минималан.

13. Синдикати.
Сви синдикалисти су сложни када кажу да организовање синдиката ни у којем случају неће бити примењиво без пуне претходне радничке сагласности. Радничка организација ће се базирати на синдикалној процедури, и неопходној подршци синдикализму, која је синдикалистима кључна у будућности како би били у стању испунити смисао и судбину радничке класе! Синдикати ће стога одиграти кључну улогу у омогућавању радничкој класи да преузме контролу својих предузећа и читаве индустријске гране, указујући притом на многе детаље, као што је индустријско осигурање.

14. Штрајк.
Дуго је времена ова врста оружја једино преостала радницима, када је управа била неумољива у свом стајалишту. Међутим у ситуацији када је читава индустрија и сва предузећа под контролом радника, тада су штрајк и ограничавајуће мере свих врста у директној супротности са радничким интересима. Али синдикализам ће увек подржавати право штрајка, све док радници сами не одлуче укинути ову посљедњу ружну везу са минулим лошим старим временима.





среда, 8. мај 2013.

Социјална неправда



Како је све започело? Масовном крађом, као и увек. Неки су крали више, неки су крали мање, али углавном су се узимале огромне количине новца из монетарних фондова који су требали бити помоћ нашем народу, његовој добробити, а не нашим корумпираним политичарима и добробити њихових рачуна. И док они уживају на годишњим одморима на својим прескупим мегаломанским јахтама, радници остају без посла, а њихови шефови се купе изван државе како би се још једном окористили новцем приватизације. Радници свих тих творница и фабрика штрајкују, моле за помоћ, а шта ради остатак напаћене масе и нације? Ћути као и увек. Маса навикнута на лажи политичара, медија који нам говоре о светлијој и знатно бољој будућности. Док држава пропада, раднички човек остаје сам са собом, на још једној прљавој улици. Како и зашто смо ушли у кризу, то нам не говоре. Једног дана је само пукла танка нит која нас је делила од сиромаштва и ето, сад смо ту, са 790.000 незапослених и у најмању руку још толико радника који не примају плате већ 6 месеци. Је ли то поштено, питају се сви. Засигурно није. Омладина нема перспективу па се одаје дроги, алкохолу и осталим опијатима модерног друштва, све на рачун тога да их ућуткају. Зашто смо толико бојажљив, ћутљив народ да морамо мислити оно што нам они кажу да морамо да мислимо? Искључите телевизоре, не читајте њихова жута гласила и не верујте њиховим лажима и обманама. А постоји ли решење? Постоји и одувек је постојало, само, мало је оних који имају снаге и воље све започети. Народе ове пропале државе, хоћете ли стајати са стране? Када вас једног дана питају где сте били „кад је грмило“, хоће ли вам бити угодно признати да сте били део заглупљене масе? Активирајте се! Дигните глас против корумпираног, поквареног система који безумно краде вашу имовину и имовину ваше деце! Реците већ једном – крај тиранији и лажним вредностима! Не треба вам организација, не треба вам странка да бисте покренули свој локални ниво свести, ширите свест и ширите поруку поноса. Покажите да ви, као народ, још увек делујете и да сте спремни дати све само како бисте искоренили зло у овој земљи. Кредитна маса овог народа је превелика, стотину легалних и стотину нелегалних кредита, људи узимају кредите које нису способни отплаћивати, а затим настају уцене, ликвидације, одузимање имовине у трострукој вриедности кредита… Па чему онда све то? Ако имате имало људске савести, ако имате имало достојанства, схватићете овај текст као надахнуће за будућа дела. Не требају нам акције за једну, две, пет или стотину година, акција нам треба сада!

Устанимо сви за подршку свим радницима који су избачени на улицу!

Народ не би требало да се боји своје владе, влада би требала да се боји свог народа!





уторак, 7. мај 2013.

Обратите пажњу! Boycott Israel!


Позивамо све грађане у Србији да бојкотују производе чији су власници Јевреји, или подржавају Израел, у знак солидарности са народом у Палестини, и Сирији...Који су суочени са нападима ционистичке геноцидне творевине Израел.
Куповином ових производа даћете допринос убијању невиног народа...Не учествујте у ционистичким злочинима! Бојкотујмо Израел!


ЗЕЛЕНАШТВО

Позајмљивање новца са каматом је моћно оруђе у стицању финансијске власти над другим људима. Не само да онај ко узима зајам бива слуга ономе ко даје зајам, због новца који му дугује, већ и зато што мора да плати више него што је позајмио. Јеврејин у економском животу никада није био произвођач, он никада не обрађује земљу, он не прокопава канале, он не гради мостове. Он је увек посредник, банкар, адвокат. Јеврејин воли да тргује, али да тргује туђим трудом. Јеврејин је обичан експлоататор.
  
Како Јевреји успевају да економски (а тиме и политички) завладају неком државом? Најједноставније речено: јеврејски банкари дају зајам некој држави, а као залог траже некретнине, имовину државе. Када дође време исплате зајма, захваљујући каматама, банкарима треба да се исплати много више, па им држава радије предаје у власништво заложену имовину. Мало по мало, банкари временом узурпирају ту државу, самим тим што постају власници огромног броја њених некретнина.
Јевреји су постали зајмодавци у већини европских земаља позајмљујући - државама, владарима, трговцима и земљорадницима - свакоме коме је новац требао. Реч Јеврејин је постала синоним за речи зајмодавац и зеленаш.
Данас, Јевреји држе светске финасије у својим рукама. Крунски догађај у јеврејском задобијању финансијске контроле, збио се када је у САД донет "Акт о федералним резервама" који је 23. децембра 1923. године потписала јеврејска марионета од председника Вудроу Вилсон. Главни архитекта овог плана био је, наравно, Јеврејин Пол Варбург из банке Кун, Леб и Компани. Овај законски акт створио је корпорацију "Банку федералних резерви", чије деонице поседују или контолишу јеврејске банкарске фирме.
Систем федералних резерви Јеврејима пружа могућност да оплођују сопствени новац (новчанице федералних резерви и вредносне папире), пуштајући га у "оптицај" и на тај начин манипулишу зајмовима и каматним стопама. Америка је сада потчињена господарима који су створили власништво над новцем.
Када би нека страна сила хтела да тајно преузме државу, најсигурнији метод би јој био поседовање и штампање целокупног новца у држави. Уосталом, то је рекао и председник Џејмс Гарфилд: "Ко год контролише количину новца у оптицају, у било којој земљи, апсолутни је господар целокупне индустрије и трговине у њој." То је управо случај са јеврејском Банком федералних резерви, као и код других централних банкарских система широм света. Јевреји имају економско господарство над целим светом.

недеља, 5. мај 2013.

ANTI ANTIFA




Полазимо од баналне чињенице да већина вас зна позадину такозваних "ревлуционарно -антифашистичких" групација које делују под покровитељством масних капиталистичких новчаница и других прихода богатих родитеља, њихових финансијера и других анти - националних и анти - радничких системских шефова. Њихови погледи су далеко већи од нас "криминалних фашиста", како нас они називају, јер своје погледе усмеравају искључиво преко високих зидина лепих вила у засигурно добрим и велелепним крајевима наше престонице. Осим уличног активизма који је одувек био проблем и препрека одређеним вођама "студентских" и уличних антифашистичких покрета због превеликог вишка килограма, ове групације своје прљаве идеје заступају веома често на нашим српским универзитетима и факултетима где отворено пљују српски народ и омладину а самим тим и наш народ и поштену српску радничку класу. Наравно, студирање и борба за бесплатно образовање за црвено црну - банду представља само неку врсту паравана, јер о буџетима њихових родитеља сваки поштен радник и радница може само да сања. Заправо, њима студирање преставља неку врсту хобија, и идеју како проширити своје црвене организације, па иду чак до тога, да постају споменици прве године академских студија, иако се приближавају тридесетој години свог живота...

Пружи свој допринос и подршку у раду усмереном против деловања оваквих анти српских организација, било да делујеш у неком од већ постојећих српских националистичких и национал социјалистичких покрета или делујеш као појединац, подржи анти антифа акцију ради будућности наше деце и српског духа. Причај са својим пријатељима, колегама са посла, породицом и родбином, објасни људима ко се крије иза ових анти српских организација и шири причу даље, преко трибине, универзитета, школе, посла и окружења у којем се крећеш.


И делуј, данас, не сутра!
Реци НЕ антифашизму у свом граду!
Живела анти-антифа акција!

Материнство и војна служба



Ми смо социјалисти. Ми смо непријатељи, смртни непријатељи модерног капиталистичког економског система и његове економије експоатације сиромашних и угрожених, капиталистичког система који на неморалан начин, на основу материјалног богатства, а не на основу способности и квалитета суди о људима. Ми имамо циљ – да уништимо такав поредак по сваку цену.
Али, не треба се варати! Није довољно само заменити један систем другим, потребно је променити дух! Потребан је дух који ће успети да превреднује и одбаци материјализам!

Морамо пре свега схватити да је рад више него средство којим се стиче благостање! Лични квалитети важнији су од сваког профита! Вредновање људи на основу њиховог материјалног богатства, једнa је од најозлоглашенијих заоставштина капитализма. Пад националног духа логична је последица успостављања оваквих критеријума и поштовања оваквих „вредности“. Новац, схваћен као основни критеријум вредности, непријатељ је расе, крви и самога живота. Никада нисмо имали сумње да ће наш национални социјализам коначно ставити тачку на привилегије богатих, те да ће ослобођењње радника довести до њиховог учешћа у управљању државом!

У нашем народном покрету, било је доста речи о потреби за стварањем новог политичког вође. Потреба за новим вођом заправо, потпуно је у сагласју са оним што сам горе већ навео. Но, методи који се тренутно предлажу, а који се своде на проверу крви, на, да теко кажем „ре-нордификацију“ нације, са моје тачке гледишта нису од претеране користи и немају неку нарочиту предност, а и сама ефикасност оваквих подухвата је под знаком питања. Постоји један стари пруски начин провере издржљивости и способности, кориснији од било ког другог – то је служење војног рока!
Управо војни рок, према старој пруској традицији, представља највишу и најдрагоценију форму служења Отаџбини за све мушкарце. Еквивалент војсци, када говоримо о женама, јесте материнство. У многим афричким земљама, рецимо, постоји обичај да се мајке које умру на порођају сахрањују са свим почастима, као и ратници који су пали на бојном пољу.
Можете рећи да је по среди утопија, али мислим да грешите! Допустите да протекне 20 до 30 година такве селекције и видећете да ће Немачка имати такво руководво и такву извршну власт која ће бити у стању да преобрази лице друштва и државе, елиту која ће постати кичма наше државе и економије!

Написао: Грегор Штрасер



петак, 3. мај 2013.

RESISTENZA NAZIONALE




Support to Italian NR comrades. Different front common struggle! Your struggle is our struggle, comrades!

Serbian-Italian NR Comradeship!

четвртак, 2. мај 2013.

Обележен први мај у Пољској


Баш као и прошле године, пољски аутономни националисти окупили су се у срцу главног града, да покажу свој револт против данашњег демократског тоталитарног режима, диктатуре медија и бирократа у "Републици Пољској".

Зашто национална радна снага више нема никаква права? Зашто нас лажу медији који су дужни да нас информишу? Зашто смо равнодушни према страдању ближњих, комшија, браће, сабораца?

Овде је јасно показан став највећег дела пољског друштва који се противи капиталистичкој експлоатацији, лицемерју, изопачености и тзв. "антифашистима", који су само слуге диктаторског либералног режима у Пољској.

Ту су били и гости из разних земаља, као и из Литваније.
Против шовинизма, за Европски национални синдикализам!


среда, 1. мај 2013.

КЕЛТИ У НАШИМ РЕКАМА

Милош Црњански

Британско-балканске везе: Везе у преисторији

КЕЛТИ У НАШИМ РЕКАМА

Траг Келта, у именима британских река и острва, није много познат у јавности, ни на британским острвима ван кругова археолога. Тај траг, међутим, заслужује пажњу и наших археолога. Већ самим тим да је, невероватно, славофон. То неће бити заслуга scriba средњег века.

Ево каква сам имена налазио у археологији Шкотске, Енглеске, Ирске, Велса, у келтска и античка времена и на античким, географским картама британских острва: Liig, Varar, Cenen, Drem, Murav, Cegin, Cethen, Don, Limina, Вoyan, Vechan, Lagan, Tama, Idris, Lab, Ultava, Thaya, Malena, Machno, Nen, Vedra, Sochan, Prosen, Braid, Iscir, Tuessis, Bar, Bach, Dobronos, Bingos, Peukh, Oboka, Tolka, Stour, Waya, Thamesis, Nith, Buna, Mur, Derwent, Ram. A у именима потока, на пример: Tromie, Malkie. И за основца у археологији та имена морају бити запрепашћујуће славофона.

И поред латинског преписа о изворима и на географским картама и у хроникама, обичном анализом, сваки ће наћи одговарајућа имена, чак и синониме за та имена у нашим рекама, од старина. На пример: Liig, са истим значењем, келтским, у нашем Љигу. У старовелшком је протумачен као „утока реке која је блатна“.( А river mouth ending in mood.) Поред те речи, за утоку, на античким картама, овде, јавља се и „usc“. Протумачено је као синоним за исту хидрографску појаву, за Ушће. (И ако један британски археолог предлаже, баскијско, алародијско, тумачење, јасно је да је код нас оставила та реч келтски траг. )

Varar, Vardanos, јавља се на картама већ у Скитији, Јужној Русији, у близини вароши Керч. Као и у Кубану. А налази се доцније у Македонији. Корен тог имена је келтски. За воду. Drem, Murav, имају синониме у славенским Мурама, Моришима, Мравама. Cegin и Cethea оставили су трага у Црној Гори, и Далмацији. Limina je латинизирани синоним за Лим., речица у Кенту. Ирски Boyan не треба ни тумачити. Весhan, и Vechan, су протумачени у британској келтској топонимији као хладне реке. Као и наш Zvechan. Lagan i Тама су, без даљега, упадљиво славофони.

Идрис је оставио име једној реци Истре. Lab je познато име славенских река. Ultava је Влтава. Ческа је еминентно келтска земља у преисторији. Упадљиво су славофони и Thaya и Machno. Nen има трага у Далмацији. Prosen, у В. Брит. протумачен је као сеновит, — shadowy, а има га тако и у Словенији. Iscir je оставио траг у Бугарској и у имену Дунава. Tuessis je Тиса. Грчки Pathisos, Wedra и Wear су јасно славофони, а немају англосаксонског тумачења. Sochan je наша Соча. Dobronos нема тумачења саксонског.

А славофони су, нарочито за Русе, и Birgos, и Oboka и Tolka. Peukh je пек, златоносни, Пек. Тако је протумачен и у Енглеској. Stour и Waya су занимљиви у Словачкој. Јављају се у речи и имена река: Vah, Gway, Wye. Nith, келтски је протумачен као вировит (wirrling ). Налази се у нашој речи за вир, а исто тако је сачуван и у Србији, као и Ness, Nesae, Nith, Naissus, данас Нишава. Buna, Bana, Bonatia, у старој Ирској, оставила je трага у корену река и код нас, као и Boyan. Murev, Muravia, овдашња, у имену славенских река на више места. Murev je, на пример, утока у Варар, већ код Птоломеја. А Морава је записана тако у Чешкој већ године 822. Derwent и Ram, нису само славофони, него их има и у Босни, еминентно келтској земљи у преисторији.

Келтски корени у називу свих тих река, у Европи, из преисторије, сами по себи можда и не би били толико чудновати за нас, као субстрат. Оно што је зачуђавајуће, то је њихова јака славофоност. Ако се уз та имена река на британским острвима (нарочито у Шкотској ) просто испишу имена наших река, уопште славенских река, почев од Херодота, резултат је још чуднији. Ister, ca Boristhenes, ca Tanais, ca Don, налазе се и у Шкотској. Ево на пример, како имена наших река, стају поред ових на британским острвима из келтског доба: Мур, Сора, Кокра, Сутла, Сана, Уна, Корана, Идрис, Соча, Драгона, Драва, Добра, Коритњача, Крка, Коруна, Арса, Випава, Лика, Цетина, Укрина, Спреча, Лим, Дрим, Искер, Осма, Вид, Лаб, Караш, Тамна, Пек, Морача, Бојана, Вардар, Нис, Буна. Сва су келтског корена и порекла.

Једино ће за Ибар, можда, професор Оштир имати право да је алародијског порекла.

И друге речи хидрографске на британским острвима звуче славофоно, кад су из келтског доба. Ваr, bara, mochar, су синоними и наших речи. Тешко да су то транскрипције scriba. Свакако да у именима и наших и британских река можда има још старијег санскритског корена, и санскритских веза (као на пример: Arun, Cutch, Tamar, Kerka, Sutla, које и данас још живе у Индији ), али тешко да је славофоност келтских и наших имена река случајна. По мом мишљењу то су знаци преисторијских додира и веза.

Та иста појава сродности, фонетике, и корена, постоји и у именима наших и британских острва на старим географским картама. Птоломеј, на пример, бележи у Великој Британији, следећа имена острва: Šoa, Hinba, Olanig, Ebuda, Monarina, Mul, Scarba, Jura, Golin, Ulva, Bol, Ram, Barra, Gorbal. Све су та имена из доба тајанствених Picta (Pictoni, Pictavi ), чије порекло није протумачено ни данас, а о којима се уопште тако мало зна. Тешко је замислити да је Птоломеј просто измишљао имена острва. Питање остаје: ко су били Picti? Тешко је замислити да су британски антиквари просто измишљали СЛАВЕНСКА имена. Ми мислимо да се поред грчког корена и код нас, на Јадрану, у именима острва, налази келтски траг. Овде то даје археолозима много главобоља. Професор Чадвик (Chadwick), чувени археолог Шкотске, пита се шта значе имена малих шкотских речица прастарих времена: Ладо и Малена. Каже да су шашава.( Simply fun.) Ми мислимо да су славенска.


уторак, 30. април 2013.

Модерни револт



Револуција преко везе „street art-a“ и радикалног активизма. Нова политичка концепција која превазилази застареле формулације пасивног отпора.

Окупи људе, подигни свест грађана, скрени пажњу на критична питања нашег друштва, одбијај све што ти нуде корпорације модерног глобалистичког света, противи се капитализму, одупри се полицијској репресији, изгради новоникле политичке покрете, изгради снажније заједнице отпора!
Промовиши и брани овај нови револуционарни свет!
 
НЕМА ПРЕДАЈЕ!


Нећемо ГМО у Србији!


ACN/AKN



ПОЗИВ НА СКУП НАЦИОНАЛНИХ АНТИ-КАПИТАЛИСТИЧКИХ БОРАЦА

У 2013. цела Европа, укључујући и цело човечанство, је суочена са једним крајње опасним непријатељем, тоталитарним капитализмом. Многе земље су већ изгубљене, а многима је и суђено да пропадну. Ми знамо колико су те последице озбиљне по народ и њихово окружење.

Коров капитализма је укорењен у Европи. Похлепа, растуће сиромаштво, хипотеке и незапосленост, политичка корупција и експлоатација су свуда.
То није, „криза“, као што говоре! Ово је наша реалност. Капитализам је систем робовласништва.
То је систематски пројекат експлоатације земљишта и људи због финансијске добити мале групе „елите“.

Наша борба против капитализма није почела јуче, али је јасно, дакле, да је време да се преиспита традиционална стратегија и тактика, када је у питању супростављање модерној капиталистичкој-диктаторској држави.

Морамо користити различите тактике и места. И изолацију и сепарацију од већ постојеће политичке реалности. Ми морамо, пре свега, да се фокусирамо на интернационалне скупове, размене и поделе праксе за очвршћивање наше борбе!

Из свих ових разлога и после доброг времена колективних дискусија и анализа, учесници антикапиталистичког скупа у Милану, 3. децембра, окупили су се, у колективну неформалну групацију звану ACN/AKN.

Овај колектив није јак, али у мноштву гласова он може бити образац да се направи веза између локалне борбе и глобалне борбе против капитализма!

ACN/AKN ПОЛИТИЧКА ИЗЈАВА

ACN/AKN (Anti-Capitalist Network) је покушај повезивања националистичких анти-капиталистичких покрета широм Европе. То је заједничка иницијатива, појединаца, група и покрета који траже начине и средства за супротстављање диктатури капиталистичког система и нео-либералне глобализације.

ACN/AKN није права група или партија, али ту је напор да се повежу децентрализоване политичке акције у заједнички циљ и зато нема лидере и вође. ACN/AKN не може, и нема заједничку политику, осим пет заједничких тачака:

1. Врло јасно одбијање капитализма, империјализма и глобализације; наши народи треба да одбију све трговинске споразуме, институције и владе, које промовишу деструктивну глобализацију.

2. Одбацивање свих облика система експлоатације, доминације и профита.Одбијање капиталистичког конфоризма који омогућава псеудо културне стандарде као конзумеризам и „друштвених обавеза“ који контролишу свакодневни живот. Ми прихватамо пуно достојанство свих људи, животне средине и свих живих бића.

3. Потребно је да каналишемо распростањен бес у активизам, а не у оставке. Треба нам мирна пропаганда и контра информационе акције. Микс концепата, пракси и решења и стварање истинске алтернативе уместо данашње ружне структуре привредног и друштвеног живота. Покажимо да је отпор још жив и да је другачије размишљање могуће!

4. Позив на директну акцију протеста (на пример против затварања фабрике или прековременог рада) Солидарност и демонстрације, грађанско непокоравање и подршка борбама социјалних покрета. Залагање за облике отпора који омогућавају поштовање живота и права угњетених народа, као и изградња националних и локалних простора и отпор глобалном капитализму.

5. Организациона филозофија са концептима базираним на пуној децентрализацији и аутономији.

Почетак отпора и побуне. Видимо се на фронту!




Солидарност са Грчким народом


Религија (хришћанство) и национал социјализам


Саме доктрине национал социјализма и хришћанства су потпуно супротне.

''Национал-социјалистички и хришћански концепт су неспојиви. Хришћанске цркве су изграђене на неизвесности људских бића и покушају за очувањем неизвесности што је могуће већег броја сегмената популације, јер једино на тај начин хришћанске цркве могу задржати своју моћ. Као супротност тому, национал социјализам се темељи на научним основама.'' - Martin Bormann (Мартин Борман)

Религија паралише ум – она не дозвољава човеку да искорачи из простора омеђеног догмом. А то не ваља.

''Када ми национал социјалисти говоримо о Богу, под Богом не подразумевамо – као што то раде наивни хришћани и њихови свештенички израбљивачи – биће слично човеку које седи у неком углу неба. Пре свега, морамо отворити очи људског рода за чињеницу да поред наше неважне планете постоји и безброј других тела у универзуму, од којих су многа окружена, попут Сунца, мањим телима – месецима. Сила која покреће сва ова тела у универзуму у складу са природним законом, је оно што ми називамо Вечни, Свеотац или Свемогући. Тврдња да ова светска сила може да брине о судбини сваког појединца, сваке бактерије на земљи, и да на њу може да се утиче такозваном молитвом или другим запањујућим стварима, је заснована или на одговарајућој дози наивности или на незамисливом тржишном безобразлуку.'' - Martin Bormann (Мартин Борман)

"Супротно од тога, ми национал социјалисти позивамо себе да живимо што је могуће природније - односно да живимо у складу са законима живота. Што темељитије знамо и удовољавамо законима природе и живота, што их се више придржавамо, више одговарамо вољи Вечног; што више гледамо у вољу Вечног, наш успех ће бити већи." - Martin Bormann (Мартин Борман)

Национал социјализам представља јединство човека са природом, и живот у складу са природним законима.

"Следећи неспојивост национал-социјалистичког и хришћанског концепта морамо спречити јачање постојећих хришћанских вероисповијести и одбити им пружити било какву помоћ. Не можемо правити разлику између различитих хришћанских конфесија. Јачање било које хришћанске идеје само ће радити против нас." - Martin Bormann (Мартин Борман)

"Народ који отргнемо од хришћанства и његових агената, свештеника, мора се стално повећавати. Очигледно је да ће се хришћани, са њихове тачке гледишта, хтети и морати бранити од овог губитка власти. Али никада више хришћанство неће задобити утицај међу вођством нашег народа. То мора бити потпуно и коначно уништено." - Martin Bormann (Мартин Борман)

"Ко од нас, дубоко у себи не осећа, ако још увек размишља својом крвљу, снажни осећај срамоте, када, шетајући природом, усред призора снегом прекривених врхова Алпа или долине испуњене маглом, наиђе на призор разапетог Исуса? Богови наших предака изгледали су другачије; били су људи и сваки од њих је у руци носио оружје, представљајући став према животу који је неодвојив од наше расе: став о делима, о човековој одговорности према самом себи. Како је различит овај разапети, представљајући - према његовом изгледу патње, понижења и предаје - квалитете који су потпуно супротни фундаментално херојском ставу наше расе." - Reinhard Heydrich (Рајнхард Хајдрих)

Наш поглед на свет заснива се на непроменљивим законима природе, законима који постоје од настанка света све до данас.

"Хришћанство је религија која је противна природном закону, протест против природе. Гледано из перспективе његове логичне крајности, хришћанство представља систематско гајење људског неуспеха." - Adolf Hitler (Адолф Хитлер)

"Најјачи ударац који је људски род икада задобио је био долазак хришћанства". "Хришћанство је свету донело намерну лаж у религијским темама. Бољшевизам лаже на исти начин када тврди да људима доноси слободу. У старим временима односи између људи и Богова били су засновани на инстинктивном поштовању. То је био свет просвећен идејом толеранције. Хришћанство је било прва религија на свету која је у име љубави истребила своје противнике. Његова основна црта је нетрпељивост." - Adolf Hitler (Адолф Хитлер)

Напор министра за религије Kerrla да национал социјализам поистовети са "позитивним хришћанством" Хитлер је коментaрисао као "племенита намера, али не верујем да је та ствар могућа, и видим препреку у самом хришћанству."

"Што се тиче људи блиских мени", рекао је, "који су, као и ја, побегли од захвата догме, нема разлога да се бојим да ће их се црква дочепати. Побринут ћемо се да црква не шири учења која су у сукобу са интересима државе. Наставит ћемо проповедати доктрину национал социјализма, и млади више неће учити ништа осим истине."

"Гледано на дуже стазе, национал социјализам и религија више неће моћи постојати заједно. Идеално решење би било пустити религије да се прождеру међусобно, без прогона." "Догма хришћанства потпуно нестаје пред напретком науке. Религија мора правити све више и више уступака. Тај мит се буквално руши."

Током првих година система, и непосредно пре тога, Hermann Rauschning је забиљежио Хитлерове разговоре са блиским сурадницима. Према Rauschning-у, конзервативцу у редовима NSDAP који је постао начелник Данзига, Хитлер је рекао о хришћанству:

"Оставимо ситничавост другима. Без обзира да ли је то Стари или Нови завет, или једноставно Исусове изреке, све је то иста стара жидовска превара. Она нас неће ослободити. Немачка црква, немачко хришћанство је превара. Неко може бити само или Немац или хришћанин. Не може се бити и једно и друго... Не желимо да људи једним оком гледају на други свет. Требају нам слободни људи који знају да је Бог у њима самима.''

Хитлер је јасно ставио до знања да га не интересују митови "аријевског хришћанства" или "аријевског Исуса" које су заступали Houston Stewart Chamberlain, Von Liebenfells, и извесни чланови NSDAP.

"Од Исуса не можете направити аријевца, то је глупост", рекао је. Црквени празници, које је хришћанство отело од пагана, требали су бити враћени у оквире паганства. "Васкрс више не представља васкрснуће, већ вечну обнову нашег народа. Божић представља рођење НАШЕГ спаситеља: духа хероизма и слободе нашег народа."